2010-12-21

3 dagar kvar till julafton ;))
Som de ser ut idag så kommer jag & P till l-a på ef.m
Vi blir hos mormor så hon slipper ut & alla trappor, hon har ju så ont i benet nu oxå, vi var ju där förra julen oxå så de funkar bra =0)
Kul i år kommer även moster & Rainer med...
Och så har ja ju min P ♥
Är där nu ;))
P jobbar så ja håller på att baka julgodis, har ju lovet pappa =0)
Men ja & syster brukar ju stå för julgodiset ;0)


Fyy va kallt de e uta då -22 Burrrrr!!!
När P kommer hem får han tända en brasa MYS
(lär mig nog nångång ja med Haha)

Snö har vi ju oxå fått en hel del...
Int roligt o leta fram bilen häromdagen...

Kul för alla barn även vuxna ;))
Ett tag iaf e de ju kul så man kan åka pulka mm
Måste ut & åka på mina skidor oxå =D

Kaos i trafiken oxå i detta väder, så kör försiktigt när ni är ute på vägarna & va rädda om varandra ♥

Nu ska ja fortsätta med mitt godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0