FEM dagar...

kvar till
TJEJVASAN
elle ja då är den över eftersom de e kväll nu ;))
Så fyra skulle man kunna säga nu...
Börjar bli lite nervös mest över om ja ska orka!?
Hahaha
Lite dåligt o åka på förkylning när man behöver träna, men den börjar bli bättre, imorse va första morgonen på två veckor som ja inte vakna o tänkte aj min hals...
Såå skönt =))
Men lite tät o snorig o lite lurigt med hosta, men känner mig piggare iaf!!!

Hoppas iaf att ja ska ta mig i mål levande efter 3mil...
Ska, ska, ska ;))
OCH att ja håller mig på benen...
Inga vurpor tack, men nån blir det säkert...
Mycket folk är de ju oxå så man blir väl överkörd om man lägger om kull sig...
Jaa jäklar hur ska det sluta!?!

Förra måndagens vurpa ser ut så här nu...

Hahaha...
Fråga mig inte hur ja landa men de e ju liksom "pjäxa o skida" på utsida lår på vänster ben...
En syn hade de nog varit o sett den vurpan...
Gillar INTE backar som svänger!!!
De går som de går... ;))

Nu e de natti natt
Om de inte är för kallt så blir det lite skidor imorrn =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0