MorgonHutt...

Av...

Blev värre i förkylningen redan på måndagKväll, bröt verkligen ut av den träningen, men lika bra det, drygt o gå halvdan o inte veta om man ska/kan träna...
Nu när jag är förkyld så vilar jag!!!
Så nu vill jag bli frisk så ja kan träna... =0)
Är Ledig idag, sköönt de...
Jobbade igår 9-21 skulle ha jobbat 15-8.30 men blev lite ändrat...
Skönt o sova hemma när man inte mår bra, gissar på att ja hade feber...
Känns lite bättre idag, Tack vare Echinaforce tror jag =)
Börja hutta redan igår ;))
Så idag blir det vila, vila, vila...
Så ikväll orkar ja nog åka på bingo, e ju inte så jobbigt ;))

Snart dax för en ny hutt =))

Hjälp... Bara 10 dagar kvar till TJEJVASAN!!!
Lite nervÖs e ja...

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, bra! Nu vilar du tills du är HELT bra!!

Krya på dig! Läste du det jag sa??

Stor kram!

2010-02-18 @ 17:20:54
Postat av: Anna

Mmm Om twar... De vill jag inte ha...

2010-02-18 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0