SöndagKväll...

Och helgen e typ över, bara sova kvar snart...
Tiden går fort, redan 9e maj...
Vissa saker känns långt borta & vissa alldeles för nära...
Som min semester känns väldigt långt borta men snart säger de bara swisch så är den över...
Tjejvättern börjar närma sig o den känns för nära, skulle behöva träna mer innan... vill ha mer tid till det... Hahaha
Börjat känna av halsen nu på ef.m INTE bra!!!
Få se va de blir, inget hoppas jag!!!

Helgen då...
I fredags blev de folkan & silver... Trevligt =0)
I lördags gick vi upp på stan, Ja, Anette & Theo, promenad till Milano...
Kikade en snabbis på stadsloppet...
Sen fick ja en massage som Maria från kursen va "skyldig" mig, så skönt o behövligt för min högra sida...
Sen kom Erika & AK hit, bar iväg till china för att äta och fira att vi klarade kursen
Så skönt!!! =0)
Blev en massa skratt & funderingar va som skulle bli av oss nu... Haha
Skulle ju va kul o komma igång på sidan om ;))
Måste ta reda på lite hur de funkar...
Åkte sen till Anette, Jessica va där oxå =0)
Åt kladdkaka o kikade på en film...
Nu blir de bättre, nu blir de bra... Haha
Sen hem o sova... ujuj va ögonen va små...
Sov gott iaf...
Idag... va på näset med stavarna, gick 5an sen 2an... =0)
Åkte till Anette o tjåla lite, Maria o barnen va där oxå...

Nu e de strax natta igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0