14/2 -11

Aftonbladet.se

"Vi snackade i telefon i sex månader"

Jag träffade min tjej genom nätdejting, hon heter Anna Persson och bor just nu i Ludvika men vi planerar att hon ska flytta till mig och mina barn i Nora. Vi snackade via telefon och e-mail i ca 6 månader innan vi hade vår första riktiga date i Motala sommaren 2010 under folkrace-festivalen där. Sen har vi haft svårt att släppa varandra. På nyårsnatten förlovade vi oss. Hon är helt underbar. Barnen älskar henne väldigt mycket. Det är väldigt viktigt att det funkar där med och inte bara mellan oss vuxna. Per Carlsson, Nora

Detta har älsklingen skickat in & det kom med på nätet, int i självaste tidningen iaf ;)) Hihi...
Älskar dig min pruttis ♥

Ha en fortsatt bra kväll på alla hjärtans dag!!!
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Va fint:)

2011-02-15 @ 12:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0