21/7-2010

Dagen då jag träffade P ♥
Idag e de 21/1-2011
6 månader har gått & jag e så glad ;)
Men vi smsa & pratade typ hela året, men man ska ju int ha bråttom elle hur? ;) Haha


Ledig fredag & jag är hos P som jobbar men slutar snart, men börjar sin jour kl 16.oo så då kan han bli utringd för ploga snö, sanda, salta mm
Och jag har min jobb helg lör & söndag natt & är utbeodrad lördag 8-20 så åker troligtvis hem ikväll...
Förkylningen sitter kvar men e bättre iaf...
Ne nu ska ja sätta fart på dagen =0)

Trevlig helg på er!!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej om du vill jag ska göra om din blogg, skicka bilder, önskemål om färg o.s.v till [email protected]. Ha det bra :)

2011-01-23 @ 08:25:43
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0