25+0


Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 0 fulla dagar (v25+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 10 nov 2011
Du har 104 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ca 15 veckor kvar ♥
(om allt går som de ska)

Tycker de räknas lite konstigt men de e bara att hänga med.. Haha ;))

De e ju int smärt fritt att vara gravid, denna oro man har...
Sen har ja ju varit sjukskriven för högt blodtryck, huvudvärk men de e bättre..
Dock fick jag börja med järntabletter, hade 100 i hb där förklarades min trötthet, har varit tröttare nu med graviditeten men inte som nu dom senaste två veckorna...
Hoppas dom gör sin verkan på rätt sätt ;)
Tröttheten blir ju inte bättre som man jobbar heller, ganska masstiga arb.dagar denna vecka & nästa..
Jobbade mån 15-8.30 (gick av tis) Ons 15-21 Tors 7-15 Fre & lör jobbar ja natt 20-08..
Ledig söndag
Nästa vecka börjar jag 9.30-21 på måndag, 15-21 på tisdag & 15-8.30 på onsdag till torsdag...
Phu säger ja redan nu om det!!!

På min lediga söndag fyller jag år oxå så städas & bakas skulle oxå behövas...
Tänkte baka bullar idag, bara ja får fart med det ;)

Men nu frulle!!!
Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0